kl 20.47 hemma hos mig

Då var det kväll här hos mig... eller det kanske är det hos dom flesta... vad vet jag?

Händer inte vidare mycket hos mig, har ätit middag och bara legat i sängen efter det. Var alldeles för hungrig så jag hade lite bråttom äta min soppa så nu har man lyckats med bedriften att bränna sin tunga :S

Nu händer det väl inte mycket här hemma hos mig, min msn är tyst och jag lär väl somna rätt snabbt... Man blir rätt slut av att vara ute en hel dag och sen dessutom har personalmöte i ca 2 timmar.

Bara onsdag imorgon... det sniglar ju sig fram. Vill ha fredag för då kommer min älskade lilleman hit. Jag längtar så efter honom. Han är ju det käraste jag har. Imorgon blir det hem en snabbis efter jobbet och sen blir det att åka och träna... Har fått tillbaka suget... tur det... annars hade det inte varit någon mening att fortsätta... men det är ju kul träna och jag har alltid tyckt om att träna... visst det finns gym men det är ju roligare att träna med någon och jag får inte med mig någon på gymmet :S Alltid roligare när man är flera har jag då kommit fram till... men alla är ju olika och det måste man få vara... hur skulle annars denna värld se ut?

Nej nu kanske jag har filosoferat färdigt för ikväll... men kommer jag på något klokt så slänger jag säkert iväg ett till inlägg...

Ha en bra kväll där ute nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0