Läsa lite kanske inte vore dumt...

Ska alldeles strax ta och gå och lägga mig och läsa min bok jag började på igår... Den är så himla bra:)

Som ni märker så ser min blogg annorlunda ut och jag har fixat lite med den... och jag kommer fixa ännu mer med den framöver.  Kul när man börjar lära sig hur man ska göra... ;)


Har äntligen diskat undan mitt diskberg!

Men innan jag kom till disken så fastnade jag vid min dator och gjorde om bloggen... Det är ju så mycket roligare ju;)

Imorgon är det en ny dag med nya utmaningar :)

Jippie, såg just att de thar slutat snöa... Det har väl kommit ca 2dm om inte ännu mer och jag hoppas verkligen att det inte snöar mer. Jag vill ju ha vår nu ;)

Sov gott allesammans :)

För nu orkar inte tösen mer idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0