Let´s Dance

Kors i taket... Jag har faktiskt sett Let´s Dance ;) Nu är ju frågan om man orkar se vem som åker ut... Men min åsikt är ju att Carl-Jan, Kitty eller George ska åka ut...Återstår dock att se. Jag har varit sjukt trött den här veckan och helst inte alls velat kliva upp. Brukar inte vara morgontrött men nu har man blivit det fast man har somnat i tid på kvällen.

Jag är hes som tusan men inte förkyld. Hoppas det inte blir värre efter morgondagens match... Tänker inte bli sjuk... Bara försöka vila rösten som gäller... Stackars mig som tycker om att prata i telefon. Tur man har msn och att man kan skicka sms... Men svårt vara helt tyst då lilleman är här ;) Kan ju inte vara helt tyst... Han som är en riktig surrhumla, som mig då med andra ord...

Är rätt trött redan nu så få se vad man orkar. Bara gå sova om ögonen vill stänga ner... Men inte riktigt än tror jag det är dags.

Imorgon blir det nog bara ett blogg inlägg innan jag far iväg till innebandyn och sen efter restaurangbesöket om man orkar... Det här har ju blivit som ett beroende... Ett måste att skriva nånting på bloggen... Och jag som inte i hela mitt skulle ha en blogg... HA ha ha... Det har man fått pikar om vill jag lova...

Ha en trevlig helg allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0