Ligger

i sängen hos mina föräldrar, dom har varit med min son när jag har varit och tränat. fast jag tog det lugnt.... hade rolig träning och den gav mig mycket fast jag tog det lugnt. Imorgon är det träning igen och då är det första träningen för mig som målvakt. Undra hur det kommer att gå? det är ju väldigt stor skillnad på att vara fotbollsmålvakt och innebandymålvakt... men jag ger det en chans eller två och känner mig för...

imorgon har lilleman sovmorgon och jag börjar tidigare än vanligt resten av veckan... å jag tror han får sovmorgon på fredag oxå... för hans morfar ska vara med honom så han får sova ut... han har varit väldigt svårsövd och väldigt trött på morgonen... så han ska få sova ut imorgon i ialla fall.

tur man har en snäll pappa som ställer upp :) dom är guld värda :)

Nej nu ska tösen försöka sussa lite...hela natten helst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0