Lite hjälp ?

Nu har tösen gjort om lite på sin blogg och det ska fixas mer bara jag kommer på hur jag ska göra det. Hade tänk att fixa min profilbild större men det har jag inte lyckats med... så jag är tacksam för om någon som gjort det kan förklara för mig hur jag ska göra det...
Jag har begripit att jag nog måste lägga upp bilden igen men sen hur jag ska göra har jag ingen aning om... tycker jag har varit rätt duktig...

Tidigare ikväll blev det fiskpinnar och mos till middag... och sen har jag suttit vid datorn och funderat på min blogg å ändrat på den... Sen har ju lilleman och jag plockat och fixat fint... Sen hände en mindre trevlig sak.. Min lilleman han kräks lätt när han har slem i halsen så då fick man torka lite på golvet... men sen åt han kvällsfika å borstade tänderna och somnade.. Men han sover oroligt så jag hoppas inte han blir sjuk... men inget att göra åt om han nu skulle bli det...

Nu är det en ljudbok och sängen som gäller... men måste nog ta min hostmedicin för jag har en hemsk hosta... just nu är den riktigt jobbig... och den som haft hosta av något slag vet ju att det inte är lätt sova när man hostar...:S

Hoppas alla får en bra natt och en underbar morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0