lördag

 Hoppas alla sovit gott. Det gjorde jag när jag väl somnade.


fick höra igår att det skulle vara -30 idag... men här utanför mitt fönster är det ca- 14....
har fått tillbaka 6 februari i min statistik... inte vet jag vad det var för galet men något var det...

så här på en lördag så brukar vi ju hitta på något men nu idag vet jag inte vad det skulle vara. Är sugen på att gå ut och äta någonstans men det är ju mycket trevligare om jag skulle få med mig älsklingen min också Så vi får se vart det här dagen slutar...

Jon sov till 7.30 och sen har vi legat och myst å sett lite film... blir strax dags för frukost och sen ska man väl försöka göra något vettigt av den här dagen också. Sista natten hos mamsen blir det nu inatt sen imorgon före 9.30 åker han till sin pappa. Det är ju för att jag ska iväg och spela innebandy. Annars hade fått vara lite längre på söndag. Men jag får vara glad för dom extra dagarna jag fick nu...


:)

Kommentarer
Postat av: peter pc carlsson

Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."



För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".



Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900.



Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html



Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.



Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/



Peter PC Carlsson

2009-04-01 @ 20:47:46
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0