Lovely

Så underbart att det börjar bli varmare... hoppas det håller i sig... Ligger i min lillebror säng och lilleman ligger bredvid och ser på film... Han ville att jag skulle söva han innan jag far och tränar... Men än somnar han inte... lite tidigt för det. Men jag åker ju inte ännu.

Imorgon är det fredag och har en härlig arbetsdag framför mig... Vad som händer efter det vet jag inte. Det enda som jag har inplanerat är en innabandymatch på lördag vid lunchtid:)

Lilleman åker iväg till sin pappa och kommer vara där ända till söndag förmiddag nästa vecka eftersom jag ska till Pajala den 28 februari. Så gissa jag kommer sakna honom... Fy vad jobbigt det är när han är hos sin pappa;(

Idag blir det premiär för att träna som innebandymålvakt... ha ha ha, hur det nu ska gå vet jag inte, men det är ju rätt stor skillnad på en fotboll och innebandyboll. Men jag är inte boll rädd så det är nog inte några problem alls.

Nu ska jag kolla lite grejer på nätet och mysa med min lilleman...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0