Maten på bordet :)

Ja då var man hos bästa vännen och har fixat med hennes dator :) Kul att man kan vara till någon hjälp ibland ;) Middagen stod på bordet när jag kom och inte är det ofta man kommer till ett dukat bord direkt efter jobbet. Oftast får man ju stå och fixa med maten själv. När jag är klar här blir det innebandy träning :) Men jag fattar inte varför man ska ha så ruskigt sena träningar, man blir ju så trött dagen efter :S Men snart är det helg och jag längtar sååååå!
 
Hämtar ju lilleman på dagis imorrn :) Oj vad vi ska mysa i helgen :)
Fredag blir det fredagsmys och säkert någon film, lördag har jag innebandymatch och då ska lilleman vara med sin mormor och morfar och sen efter det blir det Waldorf. Hela min familj ska ut och äta, den består av mamma och pappa, lillebror, storasyster och hennes man. Min lillebror har lyxat till det och ska åka till USA, L.A 18 februari så något gemensamt måste man passa på att göra innan han åker iväg.


Nej nu ska min kära vän få göra lite grejer ¨på datorn. Kan ju inte ockupera hennes dator hela kvällen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0