Me, Myself and My ego ;)

Nu har jag suttit och redigerat en massa bilder och några av bilderna blev faktiskt riktigt bra :)





Nu så hade jag faktiskt tänkt att gå lägga mig i min säng och fortsätta läsa på min bok av Anna Jansson.
Även imorgon blir det att jobba lite senare än vanligt. Men jag har ett flexkort som jag snart har 3 arbetsdagar i flextimmar att ta ut... Och det måste man ta ut vid tillfällen som dyker upp och ibland kan det vara väldigt bra att ha flex... Och dessutom får man ju lön för att vara flexledig, kan ju ta flexledigt istället för semester när vi har sommarstängt exempelvis... ;)

Nej nu är det verkligen go natt... Tar på krafterna att lära sig nya saker :) Dessutom hade jag ju tänkt hinna med att designa lite på min blogg men det får helt enkelt bli en annan dag :) Det dyker säkert upp ett tillfälle framöver... Vet bara att jag kommer ha rätt fullt upp imorgon och på torsdag... men fredag har jag all tid i världen innan det är dags gå sova vid 21-22...Joo oj oj tänker ni nu. Gå sova så tidigt på en fredag brukar inte tillhöra vanligheterna nej ;), men jag ska till Pajala tidigt på Lördagmorgon och jag ska vara laddad för match är min tanke!

Sussa sött nu:)

Kommentarer
Postat av: Jojo

Mycket fin bild! Sexig å allt....

2009-02-25 @ 08:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0