Middagstips?

Nu har tösen fått promenad dille... Men man får passa på när det är så skönt ute... Solen sken när jag åkte hem från jobbet men nu har den gått ner... Underbart nä'r det är ljust när man åker hem från jobbet:)

Så strax ska jag ta och ta mig en skön promenad men först ska jag kolla mailen och allt sånt. Hade tänkt kolla in hur man gör en textruta med text i... men det gick inte göra nu för jag har glömt bort både login och lösen på sidan jag skulle in på... Bra jobbat tösen;) Så fick maila om det nu...

Sen kan det ju vara bra att ta på sig ett par strumpor också, för riktigt så varmt är det inte här att jag går ut utan strumpor ;) Galen är jag, men riktigt så galen är jag inte ;)

Får hoppas detta fina väder håller i sig resten av veckan... Efter min promenad blir det laga middag och göra lunchlåda till imorgon...

By the way, semlorna som vi fick på jobbet var supergoda:) Får dock se hur arg magen blir på mig ikväll eller imorgon:S Man ska ju inte äta sånt man inte tål men ibland kan man inte låta bli ;)

Nej nu ska det bli lite fart på tjejen, Några middagstips uppskattas... Kan inte äta spagetti hela veckan nu bara för att lilleman inte är här;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0