Mmm mätt i magen

Nu ska jag sova alldeles på en liten stund... Lång dag på jobbet väntar imorgon... Eller längre än normalt i allafall.. Vi ska ha personalmöte :S

Min middag blev suverän, men trist sitta och äta så god mat i sin ensamhet men samtidigt kan jag ju inte gå vara hungrig för att jag inte har någon att äta middag med.
Blev lite väl sen middag kanske men jag får ju som sagt skylla mig själv... Ha Ha Ha... hade ju lika gärna kunnat göra en gröt tallrik... Men då hade jag varit utan lunch imorgon. Ska bli skönt att sova nu för tösen är riktigt trött faktiskt. Så bara glida in i drömmarnas värld...

Slår väl igång min ljudbok som vanligt men får alltid gå tillbaka flera steg för att jag somnar och sen vaknar kl 5-6 på morgonen av att den fortfarande är igång...

Sov gott ni som är in på min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0