Morrn morrn

Nu e jag ju inte vaken så värst tidigt idag heller, men har gjort en massa annat innan jag satte mig vid datorn ;)

Jag förstår inte varför jag har blivit så himla morgontrött, tog mig 45 minuter att komma upp ur sängen och det är inte alls likt mig...

Solen kikar redan fram så det kommer nog bli en helt underbar dag... Om jag tittade rätt på termomotern så är det lite kallare idag än vad det var igår men när solen värmer så känns det som att det inte spelar någon roll...

Nu måste jag fortsätta med min frukost om jag ska hinna med min buss. Tror jag har blivit tidsoptimist! Har fått halvspringa eller springa till bussen varje morgon den här veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0