Nu var man mätt ;)

Sitter hemma hos mina föräldrar. Har precis lagt min son och ska själv gå och lägga mig alldeles strax... Blev det mest logiska att sova hos dom då vi ska till jons farmor imorgon och gå igenom babykläder som min syster och hennes man ska få låna. Och mina föräldrar och Jons farmor och farfar bor ju nästan grannar. Var ju ut ocvh åt på restaurang ikväll... Förrätten bestod av vitlöksbröd med tzatziki och ruccola, varmrätten blev en pepparstek med bea-sås och klyftpotatis och sallad... Åt en grym pizza sallad oxå, har hittills Luleås bästa pizzasallad... Maten var helt suverän och jag blev mätt.

Har melodifestivalen i bakgrunden och har väl hört en låt jag gillar och det var något hårdrocksband och låten hette 1000 miles om jag inte minns helt fel.

Nu blir det go natt för jag är helt slut... Har ju vart å spelat innebandy innan det blev restaurangen....


Ha en fortsatt bra helg ni där ute nu :)

Saknar dig gubben ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0