Onsdag! stressigaste dagen på hela veckan

Nu sitter jag en snabbis vid datorn, sen blir det att laga korv och makaroner och sen göra sig klar för träning och fara...


JAG HATAR VERKLIGEN ATT STRESSA!!!!

Men vad ska man göra när man har tider att passa...
Antingen låta bli träna eller så gillar man läget ;) Och jag älskar att träna så varför låta bli?

Idag har det vart en aning för kallt för att jag skulle vilja gå ut och promenera... men solen har lyst och vi har gjort annat trevligt på jobbet.

Kommer lägga om mitt schema så jag kommer ha kortare dagar veckan jag har lilleman och längre när jag inte har honom... Och kommer aldrig börja före 9...;) Men det beror på om en av mina kollegor ändrar sitt... för just nu vägrar hon men då är det bara så att då för lilla fröken jag övertid och det gör mig ingenting alls... Jag jobbar ju 75% och lägger hon inte om sitt schema så då får jag en massa mer extratid och det gör inget... lönen blir bättre fast lilleman får gå längre på dagis...Att jag ska lägga om schemat är rätt självklart!!! Man måste jobba efter hur verksamheten ser ut och vara flexibel... Men vissa klarar ju tydligen inte av det!!! Trist det ska bli tjaffs!

Nej nu är det korv och makaroner som gäller, hungrig som vanligt. Men ska låta bli bränna av mig tungan idag!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0