Oouucch...

Då var denna helgs match över.. Det slutade med en förlust!!! Fan, vi är ju så mycket bättre än vad som kommer ut på planen!!!! Och denna negativa attityd som vissa kan ha mellan varven drar ju ner flera... Positiva tankar och fokus är det som gäller. Hur som helst så spelade jag min bästa match trots förlusten. Men vad värre är så har jag dragit på mig en muskelbristning i mitt ena lår... förbannat ont gör det! Kan knappt gå i trappor för tillfället... Så nu blir det lite lugnt för min del... Hoppas älsklingen har tid med mig sen när han kommer hem... För nu börjar det vara alldeles för länge sen vi träffade varandra...:S Jobbigt det dära med att inte träffas när man e kär... Kan ju inte svara för vad han känner men jag ser ju till mig själv och vad jag känner och jag tycker att det är asjobbigt...;(


:) Nu är det mat och dusch som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0