Pigg :)

Hur många gånger den här veckan har jag påstått eller skrivit i den här bloggen att jag är pigg? Men nu är jag pigg i allafall och skönt är ju det...
Fast känner jag mig själv så somnar jag säkert på bussen när det tar 3 timmar att åka dit....

Såg aldrig klart Lets Dance men tydligen åkte Carl-Jan ut och det var nog inte mer än än rätt känns det som :P

Nej nu har jag en hel del att göra innan jag ska iväg...

Skriver väl inte just så mycket mer denna dag för det har jag inte riktigt tid med. Någon gång har man ju anåt annat för sig än bara sitta vid datorn;) Fast jag måste ju faktiskt erkänna att det här med bloggandet blir ju som ett beroende... Går inte att vara utan det... :P

Ha en fortsatt trevlig helg allihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0