Så härligt

Då har man för en stund sen klivit ut ur bastun... så härligt efter 1½ timmes intensiv innebandyträning:) Kollade min mail innan jag kom på att jag skulle skriva ett litet inlägg här. Så härligt. Min trasiga hårddisk jag skickade in förra veckan på onsdag är på väg hem till mig. Dom mottog min hårddisk på fredagen och den är klar nu:) jippie:) trodde det skulle ta minst 3 veckor typ. Dom brukar ju inte vara snabba precis... men komplett jobbade på bra och dom får bara rosor av mig hittills... har inte haft ett enda strul med dom. Nej nu är det god natt för jag ska väl upp rätt tidigt imorrn.Går nog till bussen strax efter 7... Brukar ju kliva upp då i vanliga fall;) Sov gott nu ni som orkar läsa min blogg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0