Så skönt

att komma hem och in i värmen ;) bara minus 20 ute nu.

väntar på att lilleman ska komma från sin mormor och morfar... Morbror hämtade honom från dagis, sista dagen lilleman fick träffa sin morbror.
Jag jobbade till 17 och sen blev det ett besök hos optikern och fixade mina glasögon och bokade en synundersökning för linser så jag slipper få krokiga glasögon nå mer. När lilleman kommer hem blir det bara mys och sen är det sängen som gäller.

Kommer bli kanon när det nya schemat blir klart. Lite längre dagar när jag inte har lilleman och kortare dagar när jag har honom. Med undantag för våra tisdagar som alltid är sena...

Jag måste göra någon mat för morgondagen så jag har någon lunch att äta på jobbet. Vet dock inte alls vad det skulle kunna vara... Man har ju idétorka vad gäller maten hemma den här veckan... har ju matlagningsvecka på jobbet...

E rätt nöjd med min blogg just nu men helt färdig är den inte ännu men det kommer väl när jag får lust å ork att sitta och bråka med den ;)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0