Ska det vara så svårt?

Jag förstår inte att det ska vara så svårt att komma på vad man ska laga till middag... Tog ett bra tag innan jag kom på vad jag och lilleman skulle äta... Det blev till slut så att jag tog fram burgare å pommes så nu e pommesen i ugnen så bara vänta tills dom nästan är klara och sen börja steka burgarna... inte orkar jag stå i köket halva fredagkvällen när jag vet att han inte är så pigg på att äta. Men faktiskt så åt han lunchen bra. Bättre än förväntat... men han är riktigt duktig på äta och är man inte riktigt pigg och inte gör så mycket så är man ju inte heller lika hungrig....

Usch så tomt och tyst det kommer att bli på söndag när lilleman far till sin pappa. Men jag behöver nog ladda mina batterier lite... Tar på krafterna att ha honom sjuk. Men han kommer ju igen på fredag. Han är bara borta 5 dagar från mig. Han brukar vara borta 7...Det är så underbart att få hämta honom från dagis när han ska till mig på fredagarna... Jag riktigt njuter av det... Han är så go när man kommer:)

Nu ska jag gå se till våran middag så jag inte bränner maten... för jag börjar då bli hungrig


Ha en trevlig fredagkväll där ute :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0