snart go natt

Jag hade ju tänkt att få en tidig kväll ikväll. Men ack så fel jag hade :S . Jon ville inte sova alls, han svettades nåt hemskt så han fick en filt istället för täcket. Sen när han väl hade somnat upptäckte jag konstiga saker på C: i min dator. Så imorgon blir det att lägga in ett nytt xp och formatera c: så jag får någon ordning på det hela.

Så jag har roat mig med att försöka få jon att sova och att få ordning i min dator...

Sen när jag får tillbaka min hårddisk, förhoppningsvis till veckan, den är på väg från Göteborg i allafall,  så ska jag lägga in ett annat Xp än det jag haft... Vill verkligen inte ha Vista... Jag gillar det inte alls... Men om jag måste ha det så har jag väl inget val.

Nej nu blir det att stoppa nåt i munnen för jag är hungrig trots den stora middagen jag åt. 2 portioner och 2 smörgåsar. Mamma kom med nybakt limpa när dom lämnade min son här efter mitt jobb. Och det är mycket mat för mig. Men jag borde äta mer än jag gör så får väl börja med det....;) Men är man mätt så är man jue...


Nej sov nu så gott ni där ute, det kommer jag göra när jag ätit:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0