sweet

Känns som att jag fortfarande är kvar i drömmarnas land, hade träning igår och det gick bra. Denna dag består utav en arbetsdag, åka hem till min väninna efter jobbet och hjälpa henne en smula med hennes dator och träffa hennes 2 busfrön till barn. Blir att äta middagdär också men har inte en aning om vad hon har tänkt att bjuda på. Sen efter jag har varit där så blir det innebandyträning.

Sitter just nu och äter frukost och bara tar det lugnt, idag börjar jag tidigare än vad jag brukar göra. Blir så bortskämd när jag börjar jobba kl 09.

Neeej! Det här duger inte... Kan inte sitta och slöa vid min dator hela morgonen.

Ha en underbar dag där ute nu ;)

Pssssst; det är bara minus 23 här idag... nästan så man svettas när man går ut  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0