Ur funktion

som för det mesta så var blogg.se ur funktion på morgonen när jag för en gångs skulle hade kommit mig upp i tid och hade massor att skriva... somnade jättesent men klev upp före 6.30 imorse...
Nu sitter jag på jobbet en sväng vid datorn... Vi har nyss ätit pizza så får se hur det går med min mage... fast jag mådde ju pyton redan innan :S Och min mensvärk har då inte blivit ett dugg bättre... Nästan så jag mår illa av den...

Och jag känner mig som ett enda stort blåmärke just nu... Men bara vänja sig...

När jag kommer hem blir det städa och packa och efter det inta soffläge... åker 8.45 från Luleå imorgon...

Tjingeling, vi hörs när jag kommer hem:)

Toppenväder även idag fast lite kallare på morgonen idag än igår...

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch må illa med Pizza i magen är inte roligt.. Hoppas det blir bättre ..

2009-02-27 @ 12:12:41
URL: http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0