Vårväder = Riktigt Underbart, Räkningar = Mindre underbart

Så underbart väder vi har här nu, har varit ute och gått på isen med jobbet ;)

Men inte ska ni tro jag hann med att ta på mig linserna som jag hade tänkt, då hade jag väl petat ögonen ur mig :S Upptäckte nu att jag hade hur mycket stavfel som helst i inlägget från morgonen men nu har jag rättat till det...Pedant som man är gällande sin egen stavning i alla fall...:S

Och nu har jag äntligen fått till min text ruta... tack så hemskt mycket Krillebloggdesign.nu :)

Har kommit från jobbet för en liten stund sen så nu blir det att slappa en stund innan jag ska börja göra min middag. Blir nog något med älgfärs faktiskt... Om nu min pappa har kommit ihåg att vara förbi med det till mig idag;) Snäll pappa har man ;)

Träning ikväll och då blir det att stå i mål... Inte lätt alls, men skam den som ger sig...

Imorgon blir det pizza time på jobbet, nångång kan man ju beställa sån mat till jobbet... dom gillar ju det ;)

Fredag imorgon och då blir det bara en lugn och stilla hemmakväll framför let´s dance skulle jag tro... Ladda för borta match i Pajala på Lördag :) Efter det blir det lagfest med laget, antingen firar vi fortsatt kontrakt i div 2 eller så blir det "gravöl" och kvalspel framöver... Men vi satsar på spela brallorna av Pajala ;)
Så på lördag kommer jag inte hinna med så mycket bloggande skulle jag tro eftersom vi är borta i ca 12 timmar,  resan dit tar 3 timmar och både dam och herrlag ska spela match och hemresan tar 3 timmar... så dom har räknat med ca 12 timmar... + då lagfesten efter det... Ska bli trevligt, lära känna tjejerna lite mer privat... Bra för sammanhållningen:)


Har lite att plocka med här hemma, ser för taskigt ut... så det måste man oxå ta tag i... Men städa är ju inte kul:S

På söndag kommer lilleman och det ska bli så underbart. Ska riktigt njuta av att ha honom hos mig.... Ska fara och äta tårta då är tanken för min pappa fyller år och min mamma har lovat lilleman att göra tårta då :) Så jag påminde henne om det så inte min lilleman blir besviken.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0