Vinterväder

Snön vräker ner utanför fönstret fortfarande, en fågel viskade i mitt öra att det skulle snöa hela natten. Sitter på jobbet just nu och det är lite lugnt för tillfället. Har vart en kanondag på jobbet... På förmiddagen fick jag ligga i en varm och härlig vattensäng med en av mina kunder och på eftermiddagen bakade jag en chokladrulltårta med smörkräm och den blev supergod... Ska strax iväg från jobbet och ska fara och jobba extra på ett annat ställe... Extra pengar är inte helt fel nu när man investerat...

Veckans projekt blir att se en film om grunderna i photoshop så att jag kan bearbeta mina foton... För det jag gjorde igår var bara svammel;)

Hade tänkt försöka mig på att göra en header här framöver men då behöver jag definitivt lära mig photoshop ordentligt + att jag måste ta en hel del nya bilder på mig och min son....

Nu ska jag återgå till arbetet en stund.

Ha det bra därute nu... Så ska jag försöka att komma mig till nästa ställe utan att blåsa bort i detta snöoväder som vi har här.

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0