fredagkväll

Nu är det fredagkväll :) Jag och min son Jon är hos Johan, Elin och Martin. Barnen leker så bra ihop. Imorgon åker vi dock hem. Har lite annat att göra. Bland annat har jag en innebandy match men då jag har vart sjuk hela veckan så är jag tveksam till att spela men vi ska fara dit i allafall. Jag frågade om han ville följa med och Ja mamma det vill jag! Väldigt entusiastisk... Och vi får nog med oss mina föräldrar också. Kul att dom intresserar sig för något man själv tycker om att göra:)

Ne nu får det räcka för idag. Ska bara ta vara på tiden här nu :) Får passa på när man har tillfälle att åka iväg så här:)



Ha en trevlig helg alla ni som trillar in på min blogg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0