Underbart

Nu har jag varit och hämtat min underbara son på dagis:) Och det första han säger är Åhh mamma vad jag har saknat dig:) sen får man en puss och kram. Sen skyndar han sig att klä på sig och det händer inte allt för ofta vill jag lova men nu var det fredag och första dagen hos mamma på en veckan. Sen säger han trevlig helg till fröknarna och de andra barnen som är kvar på dagis. Sen hem och väl hemma blev det kramkalas :) Oftast brukar han ju äta mellis och ha betydligt mycket längre dagar på dagis men då jag är sjukskriven så passade jag på att hämta han lite tidigare...

Sen återstår det att se vad som händer senare idag och i helgen. Men bland det första han sa var kan vi åka till elin och martin? Givetvis kan jag ju inte svara på den frågan utan sa diplomatiskt att du måste ringa och fråga Johan. Vilket han gjorde efter en stund. Men inget är bestämt ännu. Just nu sitter han och ser på Peter Pan så nu ska jag gå sätta mig och mysa med honom.

:) så underbart att ha honom här... han förgyller mina dagar till max :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0