Foton Från Kiruna Festivalen 2009

Nu kommer dom utlovade bilderna från Kiruna festivalen :)

Hade hur kul som helst... Och mina vänner Jenny och Jocke är guld värda. Tack för en helt underbar helg mina vänner :) Hann med mycket i Kiruna.



2 trötta töser mitt i natten på Fredagen.


Här var jag mycket piggare. Inväntade middagen som bestod av grillat :) Detta var lördagen. Precis innan vi skulle käka och sen gå ner på festivalen och se E.M.D


Här väntade jag och jenny tålmodigt på maten. Vi var vrålhungriga :) Visst är vi söta? Hi hi


Det söta kärleksparet vid middagsbordet :)


Mattias i E.M.D


Erik i E.M.D


Här är hela E.M.D


Här var det party... Gick hem till Jenny och Jocke en sväng efter E.M.D... Sen åkte Jag en karusell... och vi fortsatte lyssna på artister :)


Grymt fin utsikt från Loussavara backen i Kiruna. Var på en liten utflykt på söndagen innan jag skulle bege mig hemåt med tåget.


Jenny, Jocke och Jag sitter och kikar ut över Kiruna från Loussavara backen...

Tack mina vänner än en gång för en riktigt trevlig helg. Hoppas vi ses snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Karro

Hej! Tycker mig känna i gen 2 st från bilderna ovanler

Och än en gång kul o se dig uppe i kiruna.

Och grattis Jocke till sambon!

/Karro & Ante



2009-07-01 @ 20:01:36
Postat av: Tippie

Jaha, jadu det där med video det har jag tyvärr ingen aning om hur man gör :/

2009-07-01 @ 20:03:14
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Tippie

Ja gör de!:) Lycka till!

2009-07-01 @ 20:24:15
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Jenny & Jocke

Tack själv för en underbar helg.

Vi hade lika skoj som det ser ut på bilderna, eller hur ?

Du valde verkligen dom bilder där vi såg mest trötta ut va ? ler

2009-07-01 @ 20:26:25
Postat av: malin

sugen på ny bloggdesign?:)

-jag gör snygga designer gratis!:D

2009-07-01 @ 21:52:10
URL: http://mksbloggdesign.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!



Kika gärna in på mina auktioner på tradera!

Massa billiga kläder! Därbland märkeskläder, skor och massa väskor!



Tack på förhand :)



http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=lallot

2009-07-02 @ 00:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0