Funderar dag idag...

Blev väckt av min son för en stund sen :)
Alltid lika trevligt vakna upp när jag har en son som strålar som en sol. Han har nedräkning till sin födelsedag nu.

Jag funderar massor just nu, funderar på hur tusan kroppen fungerar egentligen!! Jag har min förskräckliga förkylning kvar. Jag börjar starkt tro att det har satt sig rejält i bihålorna. Då jag har provat allt som mina läkare har sagt åt mig att göra och det inte hjälper. Då blir då jag ganska less. Inte alls roligt, varje gång jag försöker få ut det som finns där inne så känns det som om min hjärna ska blåsas ur. Jag har ont runt högra ögat och börjar bli allmänt less. Jag väntar på att vårdcentralen ska ringa mig... Men det dröjer ett tag. Sen väntar jag på att Öron, näsa, hals mottagningen ska ringa och det dröjer ytterligare några timmar.
Jag håller verkligen mina tummar för att det inte ska vara något elakt. Vill inte ha penicillin nu.
Men det verkar som om man har fått i bihålorna eller något liknande...:S

Hoppas alla har en bra måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0