Hmm, sovit bort halva dagen ;)

Ja när vädret är som det är gör det ju inget att man sovit bort halva dagen.... Men det var skönt att sova, det kan jag inte säga nåt om. Men jag borde ta mig i kragen och kliva upp. Men det är ju så skönt ligga i sängen ;)

Gårdagen var mycket trevlig. Jenny kom och hämtade mig och vi for till Storheden och gjorde lite ärenden. Sen for vi till deras husvagn. Sen blev det lunch efter en stund. Sen åkte vi och fikade hos min syster:) Sen for vi tillbaka till deras husvagn och började förbereda middagen. Och Jag och Jenny var grillmästare ;)
Sen däremellan var jag hem en sväng och släppte in pappa med en möbel till jons rum så på kvällen sen skjutsade dom hem mig.
Så igår kväll hade jag det jag gjorde. Fixade i Jons rum så nu är det nästan klart. Jag har bytt datorbord så nu är det snyggt i vardagsrummet. Så Jag satt inte ner många minuter igår kväll vill jag lova. Inte förrän det var dags att sova.

Idag kommer jag säkerligen umgås med jenny och jocke :) Men först måste man vakna till Liv... Annars är det svårt...

Hoppas alla får en fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0