Home Sweet Home

Ja då har jag hunnit sova en natt hemma i min lägenhet. Har vart bortrest 1 vecka drygt :) Jag och Jon kom hem igår kväll och det första jag gjorde var att starta tvättmaskinen och sen fick Jon duscha av sig. Sen blev det en sväng till pizzerian och gott var det med pizza ;)

Denna första semester vecka som nu har varit hade gärna fått vara mer solig. Inte för att jag inte varit utomhus men nu när jag har semester så vill jag ju gärna ha lite sol så det syns att man varit utomhus :)

Nu är Jon hos sin pappa så det kommer kännas tomt och tyst. Men blir nog en fullspäckad vecka ändå. Jag ska till min syster och hjälpa henne med barnen så hon får fixa och dona inför sin 30 års dag :) Så jag ska fixa en present till henne oxå. Sen blir det att umgås med Jenny och Jocke om det passar med dag och sånt. Sen blir det ju självklart att fira min syster :)

Hur som helst har det varit riktigt skönt vara borta från stan och det var välbehövligt. Men som man säger, Borta bra men hemma bäst ;)

Hur har eran sommar varit hittills?

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0