Min andra Semester vecka :)

Den gick utav bara farten och jag har haft riktigt trevligt.

Har varit på en liten husvagnssemester med Jenny och Jocke och Pontus. Inte varit så långt hemifrån men ändå känt att jag haft semester. Vi har spelat spel, varit ute massor, badat, spelat minigolf, grillat, skrattat och mycket mer. Tack mina älskade vänner för några underbara dagar. Ni är guld värda :)

Nu har jag precis börjat min 3e semestervecka och den hade gärna fått börjat bättre. Har ont i halsen och är förkyld.
Jon kom till mig igår och han kommer vara här till 10 augusti. Oj vad jag ska njuta. Det var inte tänkt att han skulle vara hos mig så länge men nu blev det så.


Här kommer lite bilder från dom dagarna.







Här är det 2 regnvåta killar som har trampat trampbil. Pontus tyckte det var kul :)

Kommer fler inlägg här under dagen med andra bilder som jag tagit....

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0