Min otur förföljer mig!!

Först blir man sjuk på sin semester sen går hårddisken i datorn sönder :S

Ja självklart så är det något i hårddisken som är trasigt! Men har fört över allt viktigt till en annan hårddisk. Skönt att inte hela disken gick sönder som förra gånger. Så nu väntar jag på en fraktsedel sen är det bara att skicka iväg den så kommer det en ny och hel åt mig.
Så nu blir det inte mycket fotografier på bloggen för min bärbara är inte gjord för att sitta och arbeta med bilder. Det är bara en surfdator.

Lulekalaset inleds idag men jag ska inte gå. Har inte någon lust alls. Ska bara vara hemma och ta det lugnt.
Det är kanonväder nu men för varmt på min balkong. Ska ta och göra mig nån macka... Ska inte laga middag ännu. Blir spagetti och köttfärssås idag.

Jon skulle på Rix FM festivalen med sin pappa. Imorgon ska jag och Jon fara in och titta lite i stan och åka lite karuseller ;) Det har jag lovat honom.

Nu tror jag det blir film...:)Men nu får man se all film i bärbara :(

Ha en fortsatt bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

ja, jo jag har fattat att det är något sånt.. saken är den att jag inte kan öppna filerna om de är i raw-format.. vet inte riktigt hur jag ska göra för att kunna öppna dem.. ;) tack för hjälpen i alla fall :)

2009-07-31 @ 02:32:18
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0