Nyvaken och chockad :S

Blev väckt av mobilen för 5 minuter sen... Lär inte somna om i första taget. Det var Jons pappa som ringde. Jon har i veckan varit på husvagnssemester med sin farmor och farfar. Nu på vägen hem, vart kommer jag inte ihåg... Så hände en bilolycka, bilen som Jon åkte i var inblandad. Men som tur var blev ingen skadad eller så. Men Jon lär prata mycket om det som hänt, för han har varit med om sin första bilolycka.
Var skönt sova men telefonsamtalet uppskattades. Nu längtar jag ännu mer efter Jon, vill veta hur han mår. Oj vad jag ska mysa med honom.


Får se om jag orkar skriva nå mer ikväll...


Kommentarer
Postat av: malin

hur ska den se ut+:)?

2009-07-02 @ 17:52:59
URL: http://mksbloggdesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0