Semester och jag njuter

Vilken underbar eftermiddag med strålande sol, bokläsning på min balkong och även en tupplur. Har även fyllt på mitt kylskåp nu :) Oj vad jag kan äta mat nu ;)

Imorgon ska jag kliva upp kl 5.45... oj nu tror ni jag är galen... Jag som har semester och allt. Men faktum är att jag tänkte åka till min syster imorgon och slippa ta bussen dit. Så jag åker med min pappa som ändå ska dit och spika och måla och vad han nu gör. Dom har säkert kommit en bra bit på renoveringen och utbyggnaden :) Var ju ett bra tag sen jag var dit.

Så morgondagen är bokad och klar :) Trivs mycket bra i min systers sällskap. Hon gör mig så glad och får mig att tänka så positivt på allt :) Undra vad vi ska baka för gott imorgon? Och jag ska fotografera och filma småttingarna :)

Om det fortfarande är lika fint väder på onsdag så ska jag försöka slita med Jenny och Jocke på någon badplats och sola och bada :) Måste ju passa på när det är väder ;)

Hej hopp. Och god natt., Här ska inte nattsuddas trots semester ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0