Sweet Friday :)

Idag är det fredag och jag väckte min son före 7.... för nu ska det börjas med att kliva upp i tid och inte ligga och sova till 9.30 längre. Snart börjar jobbet igen och fritids för Jon. Jag har haft ett rent ut sagt helvete att få han att varva ner och somna. Vissa kvällar har han inte somnat förrän 23. Och då är jag så slut och trött att jag nästan snubblar ner i min säng. Men idag studsade jag upp 6.30... HA HA... Kanske inte studsade upp, men nästintill...


Hoppas alla får en fin helg :) Det kommer nog jag få om jag känner mig själv rätt ;)

Kommentarer
Postat av: annette

du kanske just studsade upp för att det är Fredag? hihi

2009-07-24 @ 08:47:28
URL: http://loppingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0