Tisdag och Lika däckad.

Ja denna dunderförkylning var inte alls rolig. Jag har så mycket jag behöver göra hemma, men jag orkar verkligen ingenting. Ligger i sängen och snorar och försöker få lite energi men det verkar vara omöjligt.
Min älskade Jon han ser film och inväntar sin mormor. Hon skulle komma och hämta honom för att han skulle få göra något annat än bara se film.
Jag orkar inte underhålla honom. Hade ju tänkt göra så mycket roligt med honom nu men det är bara acceptera att det inte blir så. Hur som helst så är det i allafall inte svininfluensan jag har.


Blir inte mycket bloggande idag för jag lär inte ha något nytt att skriva.

Hoppas alla får en bra dag :)

Jag ska försöka göra det bästa utav min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0