Underbara vänner :)

Blev helt klart överraskad när det ringde på dörren här vid 17.30. Det var för tyst i trapphuset för att det skulle vara Jon som kom tillbaka från mormor och morfar. Det var ingen mindre än ett blomsterbud från interflora :) Då funderade jag vem det kunde vara ifrån. Tänkte att det var ju konstigt för jag fyller ju inte år ännu. Öppnade blomsterpaketet eller vad man nu ska kalla det. Och det var en superfin bukett från mina underbara vänner Jenny och Jocke och sonen Pontus :) Dom tyckte jag var värd en sådan vacker bukett och det var en riktigt fin krya på dig hälsning på kortet.
Har fotograferat blombuketten och kortet som jag fick till så den kommer upp på bloggen när jag orkar lägga in fotona i datorn.

Jag som trodde att jag inte skulle ha något att skriva idag eftersom jag bara legat i sängen mest hela dagen men tji fick jag.

Denna vecka skulle jag ägna åt storstädning mellan varven som jag och sonen hittar på saker men så blev ju inte fallet. Så jag måste städa när jag blir frisk. Måste vara fint här när Jon blir stora kille och fyller 6 år :)

Tack så hemskt mycket för blombuketten.

Foton kommer när jag orkar ;)

Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

:D

2009-07-21 @ 20:02:23
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0