2-5

Spelade bortamatch igår och vi vann med 2-5. Idag är jag trött och hängig och känner mig inte alls pigg... Det gjorde jag inte igår heller när jag spelade match... men nå ja... Det går över.

Hur som helst har det vart fullt upp den senaste tiden och när jag inte haft fotboll eller jobbat har jag sovit... Solen skiner men det är absolut ingen värme idag...
Ikväll blir det packning. Ska åka bort med Jon ett par dagar här över midsommar.
Nej nu måste jag sätta lite fart om jag ska hinna med bussen till jobbet...

:)

Kommentarer
Postat av: karro

hörde ante dömmt er.

får man va nyfiken fråga hur o var ni ska fira midsommaren då? vi ska va hos mamma o pappa o grilla o bada bastu.

2009-06-17 @ 20:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0