Lugn lördag...

Idag kom jag och Jon hem från midsommarfirandet. Nu har jag precis nattat Jon men det lär ju dröja innan han somnar. Har fotograferat massor igår och idag... Så bilder lär komma upp på bloggen här någon dag :)

Har varit hos min syster i eftermiddag och dom bjöd på grillat och sen en supergod chokladfudge kaka... Ska få receptet på den ;) Så då kan jag och Jon baka den själva. Jag satt och matade Vilgot och han är så go. Lovisa hon sov. Båda två är så gosiga. Bebisar är verkligen riktigt mysiga.

Men nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen... Imorgon blir det cykla till mina föräldrar. Min lillebror ska vara med Jon när jag tränar och sen ska vi äta middag tillsammans. På måndag är det match... Bara ladda för vinst!!!!


Ha en fortsatt trevlig helg allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0