Mygg och Knott

Ja då har insekterna invaderat vår fotbollsplan... Fy fan... Dom var överallt, näsan, öronen... benen... Det kliar precis överallt. Myggmedel hjälpte inte alls.

Kom hem strax innan 21 å har tagit mig en lång dusch i hopp om att alla bett skulle sluta klia men ack så fel jag hade. Lyckades undgå blåmärken men min stortå har inte blivit nå bättre. Den gör ont när jag sparkar i bollen. Men det som inte dödar det härdar sägs det ju ;)

Det har varit en helt okej måndag för att vara måndag. Trots att jag försov mig och att jag har blivit uppäten av alla insekter. Hoppas det soliga vädret håller i sig. Man blir så mycket piggare när solen lyser. Det märker jag av. För när det har varit dåligt väder så har jag varit hur trött som helst.

Imorgon blir det en lång arbetsdag och ingen träning för mig. Vill ha tid med Jon innan han ska gå sova. Skönt att det accepteras att man är borta lite då och då från träningarna.

Ha en fortsatt trevlig kväll ni som läser min blogg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0