Ohh Yeah

Ja då har man kommit hem :)

Blev att åka till mamma och pappa direkt efter jobbet för att hämta en pulsklocka :) Har satt igång med sommarträningen på allvar nu ;) Först käkade jag middag där, mycket bekvämt, sen solade jag en stund. Sen var det bara på med löpardojorna och springa. Hann även med att hälsa på en barndomskamrat som jag lekte med när jag var yngre. Hon var hemma hos sina föräldrar nu, fick träffa hennes sambo också och deras lilla bebis :)

Nu sitter jag välförtjänt ner och tar det lugnt vid datorn. Är sugen på ta ett kvällsdopp i älven men trist göra det själv och jag lär knappast få med mig någon heller så jag låter nog bli.
Imorgon har dom lovat 30 grader varmt här så då blir det härligt jobba får vi hoppas. Sen efter jobbet imorgon är jag bjuden på födelsedags middag hos min syster. Hennes man fyller år imorgon. Så imorgon ska kameran med och även min nya leksak, en digital videokamera med 30 gigs inbyggd hårddisk och 34 ggrs optisk zoom. Fick den av min kusin nu i helgen, han har glömt bort mina födelsedagar i 6 års tid så nu passade han på :) Jag tackar och bockar och bugar för den presenten vill jag lova.

Jag har ju lovat komma med en uppdatering om Kirunafestivalen... Men den kommer inte ännu. Men den som väntar på något gott.... Väntar aldrig för länge....

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men det blir väl en dusch skulle jag ta och tro.

Och på torsdag blir det mest troligen att lira fotboll och basket med fotbollsbrudarna. Really Nice... men det beror på om vi får ihop nog med folk förstås, men jag håller mina tummar hårt :)

:)

Kommentarer
Postat av: anne

härligt med 30 grader :D

2009-06-29 @ 19:26:10
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0