Ösregnet gör ju en trött

Alltså... Tisdag idag och en dag närmare lite ledighet. Tråkigt jobba när det ösregnar och blåser. Och dessutom en fotbollsmatch ikväll. Hoppas det avtar och slutar.
Idag ska vi ha midsommarfest med våra kunder, med livemusik och god mat... Det uppskattas mycket vill jag lova :) Saknade min son igår något hemskt mycket. Men det blev bättre efter att jag pratade med honom en liten stund. Men på torsdag kommer han till mig efter mitt jobb. Oj vad vi ska mysa :) Sen är det sista dagisveckan för honom och sen har han sommarlov. När det är dags för höstterminen så har ju Jon blivit stor och börjar på Fritids. Tänk vad tiden går fort. Nyss var han liten och låg i barnvagnen och jollrade. Åren har gått alldeles för fort.

Nu ska jag avnjuta min frukost,

Ha en bra dag allihop och jag hoppas det är någon som har bättre väder än ösregn och blåst....

Kommentarer
Postat av: DELANIE

Diggar din blogg och din stil! :)



Kisses Delanie!

2009-06-17 @ 22:06:30
URL: http://www.metrobloggen.se/delanie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0