07.40 och jag har...

Redan fått vara arg. Det är inte det första man vill vara när man precis vaknat.

Min son har varit riktigt olydig. Jag brukar kunna lämna framme saker utan att han äter från det. För han brukar vara riktigt duktig på att fråga. Men inte idag. Han har alltså varit och nallat ur godispåsen som stått framme hela veckan och han har inte ens tittat åt den i veckan. Men han passade på när jag lämnade vardagsrummet en kort stund.
Så han och jag har haft ett snack om att man inte får ta saker man inte frågat om lov att ta. Och det gäller allt. Nog har det hänt han har varit i kylskåpet och tagit saker men då har det varit frukt och det behöver han inte fråga om han får äta för det är bara nyttigt att äta. Men det har ALDRIG hänt att han tagit godis eller annat slisk utan att fråga. Och nu hade vi inte ens ätit frukost.

Idag åker han till sin pappa och det sista jag vill då är att behöva att vara arg på honom. Det finns roligare saker. Snart är det dags för frukost. Men det är lika bra vänta ett tag för min son är dålig på äta innan han har vaknat till och det har jag med börjat bli.

Jag har än så länge inga planer för helgen. Jag får se hur den slutar. Men kanske jag far på badhuset och tränar, solar, simmar, bubblar och tar mig en härlig bastu... I eftermiddag alltså...Eller imorgon. Vi får se. Det jag vet är att helgerna brukar gå alldeles för fort :S

Ha en trevlig dag allihop nu :)

Kommentarer
Postat av: vesna

skönt att höra =))

2009-03-20 @ 08:08:05
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: vesna

Skönt =) här är de lite dystert ..



tänkte jobba hela dagen =) själv då? va ska du göra? kram!

2009-03-20 @ 08:17:50
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: LuxuryPink - en blondins syn på saken!!

Det gick bra ser jag :) så fint det blev!!

2009-03-20 @ 08:33:42
URL: http://luxurypink.blogg.se/
Postat av: vesna

jobbigt =( hoppa sde går bra..

2009-03-20 @ 11:02:34
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0