Äntligen bäst på något ;)

Men tur det har varit fint väder så att vi kom oss ut på jobbet :) Blev lite tungt att gå bära på alla grejer på stan idag vill jag lova. For från jobbet strax innan kl 16 in till stan för att göra ett ärende. Sen åt jag något så onyttigt som ett skrovmål på stan, specialpris 39 kronor ;) Billigare middag ute kunde jag nog inte hitta. Sen shoppade jag en tröja på Blend butiken :) Passade på då den var billig...
Sen åkte jag tillbaka till Hertsön, där vi skulle ha innebandymöte... Sen blev det träning direkt efter det. Den träningen var den roligaste hittills. Vi gjorde allt förutom innebandy... Vi hade en typ av hinderbana/teknikbana... Vi gjorde det på tid och utifrån tiden fick vi olika poäng. Sen efter hinderbanorna blev det armhävningar och situps och det var jobbigt. Där fick vi poäng efter antal godkända armhävningar och situps :) Och jag fick äntligen vara bäst på något :) Gick bra med alla hinderbanor och armhävningarna gick väl så där men när det gällde situps så gick det kanon;) 85 st utan paus och det var ordentliga som tränaren räknade och dom som man slarvade med räknades inte med. Gjorde hela 19 mer än den som kom 2a i just det.
Tränaren sa aldrig hur han räknade poängen men hur som helst så kom jag totalt 3:a och det får jag vara nöjd med ;)

Nu ligger jag i mitt gamla tonårsrum hos mina föräldrar och min son ligger och sover bredvid mig. Dom har varit barnvakt då jag hade full dag så att säga. Dom är guld värda som ställer upp :)

Nu blir det slå igång en ljudbok och sova... Jag lär sova gott för jag är helt slut... Skakade rätt rejält efter mina situps vill jag lova :)

Sov gott allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0