Är jag galen?

Ha ha ha... Vet inte vad jag fick för ryck imorse efter att jag hade bloggat och gjort det jag brukar på morgonen. Jag dammsög köket, hallen och mitt vardagsrum. Ärligt, Hur många gör det kl 7.20 på en veckodag? Jag har då aldrig gjort det förr :P

Oj så underbart det är med sol. Man blir på så himla mycket bättre humör. Har nyss kommit hemk och det första man gör är att sätta sig vid datorn ;) Fast egentligen har jag annat jag borde göra. Som att laga middag och göra matlåda till jobbet imorgon. Men det är ju så mycket roligare att sitta vid datorn. Jag menar liksom så att hur kul är det att laga middag åt sig själv? Ännu värre att äta middag själv :S Alltid mycket trevligare att äta mat när man är 2.

En underbar arbetsdag har det varit. Ute och promenerat. Nu tror ni som läst min blogg rätt ofta att det är det enda jag gör på mitt jobb men så är alltså inte fallet. Vi gör mycket annat också. Men när det är fint väder så passar vi på att vara ute. Dels för att det är nyttigt med friskluft och dels för att våra "kunder" tycker om att vara ute. Sen när man har trånga lokaler så kan man inte vara inne en hel dag. Syret tar slut vill jag lova. Så det kommer bli en underbar tid här framövwer på jobbet med mycket utevistelse. Cykelturer och diverse utflykter. Jag älskar mitt jobb. Har väl inte jobbat nog länge där för att bli less ;) Och det lär ta ett bra tag innan jag lessnar ;)

Vad jag ska hitta på härnäst förutom att laga mat det vet jag då inte. Men nåt kanske det blir. Eller så blir det en tidig kväll. Får väl se vad man har lust till att göra.

Saknar min lilleman men snart är det fredag... Veckorna susar förbi.
Saknar min älskling så få se när man får träffa honom ;)

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Vad kul :) Har lagt till dig på Bloglovin nu. Säg till när du har lagt till mig med!

2009-03-25 @ 17:20:53
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Lillan

2009-03-25 @ 18:49:38
Postat av: Lillan

Ja du inte är de alla som damsuger så tidigt men jag är nog en av dom,jag brukar vara igång redan halv 6 eller lite före man har ju de små liven som vaknar före faaan Kram lillan

2009-03-25 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0