Bokläsning ikväll

Nu hade jag tänkt fortsätta läsa på boken jag började läsa igår... den 4e boken om poliskommisarie maria wern. Så ruskigt bra böcker. Tack stora syster för att jag får låna lite böcker av dig... Ska kliva upp och ta panodil och mina kortison tabletter nu och stänga dörren till mitt sovrum för nu är byggjobbarna utanför mitt köksfönster... Om inte annat får jag gå lägga mig i soffan och slå igång en film på morgonen så somnar man nog om... Har ju varit expert på det idag ;)


Sov gott allihop

Så hoppas jag att jag är lite piggare imorgon så jag orkar ta itu med mitt tvättberg och min lilla disk jag har... Nästan så tvätten ger mig ångest...:S Då har man sparat den alldeles för länge.. Men orkar man inte så orkar man inte... Inte mer med det... Hälsan går i första hans...Sen kommer resten när det kommer...

:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

natti=)

2009-03-11 @ 22:30:37
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0