Chokladfrossa

Vad är det här med mig och Choklad just nu? Jag som inte ens SKA äta choklad äter massor med choklad i alla dess olika former. Är helt galen i choklad just nu.... Vad tror ni det beror på? Jag har mina aningar... Har man tjejvecka och mensvärk så det står härliga till så är det bara choklad som gör en glad... Det är ju den värsta perioden i månaden... Enligt mig i allafall... Kan ju inte svara för någon annan...

Just nu har jag 3 olika chokladkakor jag mumsar ifrån... Marabou är märket så klart ;)

Någon mer som har frossa på choklad just denna period i månaden? Eller kanske frossa på något annat?

Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer
Postat av: jossan

Har samma frossa den tiden på månaden :) men choklad är nyttigt, man blir ju glad av det, eller hur? :)

2009-03-25 @ 19:21:12
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0