Dagens vurpa ...

Ha ha ha... Ni skulle ha sett mig... Jag såg riktigt rolig ut.
 Drog världens vurpa idag på väg från bussen efter jobbet....Höll på fara baklänges... Halt som det är här just nu. Men för att försöka hindra det så började jag parera det och då föll jag åt sidan och då blev det aj aj i höften ... men hellre en ond höft än ett huvud i backen eller vad säger ni?
Så fick ytterligare fler blåmärken med andra ord...

Har lagt mig i sängen och lyssnar på min ljudbok och surrar på msn... Nästan det jag gör varje kväll... Men brukar inte gå lägga mig så här tidigt ;)
Och självklart läser jag bloggar och kollar till mina kommentarer mellan varven... Dom trillar ju in lite då och då vilket är roligt :)

:)

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

aj då :S

2009-03-24 @ 20:03:54
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: vesna

haaha kul =)

2009-03-24 @ 20:35:45
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0