En gubbsjuk granne!

Har en granne här tvärsöver sett från mitt vardagsrum... Jag ser honom stå å glo in i mitt vardagsrum hur länge som helst nu när jag sitter vid min dator.... Han har dessutom kvar sin adventsljusstake! Han har stått och stirrat in i mitt vardagsrum i över 30 minuter nu... Det är precis som om han hoppas på att jag ska glömma att man kan se in i andras lägenheter.... Men så glömsk är jag inte eftersom jag nu är van vid att byggjobbarna är utanför ens fönster titt och tätt om dagarna...


Så nu törs man inte ens byta kläder i sitt eget vardagsrum för att man har grannar som står och glor in... Han är väll gubbsjuk stackaren !

Nu till något helt annat... har varit galet sugen på Kina mat nu i 2 dagar... har inte ätit något ens i närheten av det heller... Blev spagetti och köttfärssås även idag till middag... Hemskt när man är så sugen på nåt så mycket :S Men någon dag ska man väl kunna få äta kina mat hoppas jag ;)

Bytte telefon operatör idag... Bytte tillbaka till bredbandsbolaget... Telia höjer ju sina priser så då vill då jag inte betala mer åt dom! Men tar ett tag innan bytet sker... Blir ju mycket billigare med bredbandsbolaget :) Ringer inte så speciellt mycket så då lönar det sig ha Bredbandsbolaget har jag kommit fram till ;)

Nu ska jag nog ta och krypa ner i ett varmt bad :)

Ha det så gött där ute :)

Kommentarer
Postat av: F

bredbandsbolaget är bra... men telefonin är lite osäker. Har haft problem men nu funkar det bra!

2009-03-12 @ 20:38:17
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0