febern kryper i min kropp...

Nu har man snurrat och snurrat i sängen och snart ger jag upp... Jag som sovit så gott hela helgen kan inte alls sova nu... Ska nog följa min älsklings råd och försöka få tid till läkare så man får veta varför man har febertoppar lite när som helst...

Det är så jobbigt när febern inte vill ge med sig trots panodil... Har lyssnat på ljudbok men den tog slut så då försökte jag sova utan den... Men det gick som det gick med det...
Men bara att fortsätta försöka... Finns inte så mycket annat att göra...


:S

Kommentarer
Postat av: miss linde

cutie, hoppas du får en underbar start på veckan ! =)

2009-03-09 @ 06:45:33
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0